Feyenoord treedt in de Europa League aan met een andere naam op de buik. In de Eredivisie dragen de Rotterdammers shirts bedrukt met hoofdsponsor Droomparken, maar op het Europese toneel siert de naam van EuroParcs op het tenue. EuroParcs is het nieuwe moederbedrijf van Droomparken. Feyenoord-supporter Jan Boskamp kreeg het shirt tijdens de uitzending van Veronica Inside al uitgereikt.
EuroParcs Group kocht deze zomer Droomparken over en heeft internationale ambities. Droomparken is sinds juli 2019 hoofdsponsor van de Rotterdamse Eredivisionist. De vakantieparkenketen was de opvolger van energiebedrijf Qurrent, dat daarvoor het stokje had overgenomen van Opel.
Donderdagavond debuteert Feyenoord in het EuroParcs-shirt. De ploeg van coach Dick Advocaat neemt het in Kroatië op tegen Dinamo Zagreb, de huidige koploper van de Kroatische competitie. Ook in de andere vijf groepsfaseduels in de Europa League trekt Feyenoord ten strijde met EuroParcs. Feyenoord zit verder nog in een poule met CSKA Moskou en Wolfsberger AC.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen