Feyenoord oogst lof met een schitterend filmpje op sociale media, waarin een aantal oud-spelers van de club hun opwachting maakt. De video wordt geplaatst bij de officiële start van de verkoop van het derde tenue, dat vorige week al werd gepresenteerd door de Rotterdammers.
Het shirt is het resultaat van een samenwerking tussen kledingsponsor Castore en het uit Rotterdam afkomstige lifestylemerk BANLIEUE. De kleuren groen en wit verwijzen naar het iconische uitshirt uit het seizoen 2003/04 en kon online direct op veel enthousiasme rekenen: "Dit gaat een bestseller worden", voorspelde het populaire fanaccount KuipTalk bijvoorbeeld op X.
LEES OOK: Martijn Krabbendam voorspelt wie nieuwe technisch directeur Feyenoord wordt
Na de officiële presentatie moest Het Legioen nog een dikke week geduld hebben tot het tricot in de winkels lag. Vandaag (woensdag) is dat dan eindelijk het geval. De social media-afdeling van Feyenoord besluit uit te pakken met de officiële start van de verkoop en plaatst een heerlijk filmpje op de clubkanalen. Daarin maken oud-spelers Salomon Kalou, Jean-Paul Boëtius, Ebi Smolarek, Jerson Cabral en Elvis Manu hun opwachting, op de klanken van Mijn Feyenoord van de onvermijdelijke Lee Towers.
LEES OOK: Flinke domper voor Feyenoord: Giménez maanden uit roulatie met bovenbeenblessure
Net als het tricot, valt ook de video enorm in de smaak van de Feyenoord-fans. "Jezus wat een video", reageert KuipTalk deze keer. "Wat een mooi filmpje", schrijft een andere supporter. "Letterlijk kippenvel", verzucht een derde fan.
🔗 De Telegraaf zet vijf lichtpuntjes Feyenoord op een rij na magere seizoensstart
Feyenoord kent een magere seizoensstart, maar toch zijn er wat lichtpuntjes.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen