Op social media wordt maandag flink de spot gedreven met Feyenoord. De Rotterdammers kondigden maandagmiddag het nieuwe clublogo aan, waarin vier details zijn aangepast ten opzichte van het logo van de afgelopen jaren. Op internet moet men vooral lachen om de kleine aanpassing.
Maandagmiddag kondigde Feyenoord het nieuwe logo met een video op social media aan. De Rotterdammers voerden vier kleine wijzigingen door in het clublogo. Zo werden de ruimtes tussen de woorden Feyenoord en Rotterdam strakker getrokken, is de gouden streep tussen de rode en witte kleuren in het logo verwijderd, is de letter F precies in het midden van het logo geplaatst en is de rode kleur wat feller gemaakt.
Op social media reageren gebruikers verbaasd op de aankondiging van Feyenoord. “Feyenoord heeft het nieuwe clublogo aangekondigd. Zie jij het verschil?”, schrijft Sky Sports op X. “De beste ontwerper ooit”, reageert een gebruiker. Een ander vindt de kleine aanpassing ‘zonde van het budget’.
Ook onder de aankondiging van Feyenoord wordt met verbazing gereageerd. “Je zet jezelf toch voor lul als club om dit aan te kondigen als vernieuwde logo?”, stelt een gebruiker. “Niemand gaat ons logo nog herkennen zo”, zegt een ander met een knipoog. Weer een ander refereert ook aan de kosten voor deze aanpassing: “Grafisch ontwerper heeft ook weer z’n jaarloon verdiend.” Ook het nieuwe shirt van Feyenoord kon nog op wat kritiek rekenen. “Dus die F kan je wel centreren, maar het MediaMarkt-logo fatsoenlijk op het shirt plaatsen was te moeilijk?”, refereert een gebruiker aan de nieuwe hoofdsponsor. Die lijkt door een rond element net naast het midden van het logo niet midden op het shirt te staan.
🔗 Yankuba Minteh stelt Feyenoord-supporters teleur met pijnlijke opmerking
Yankuba Minteh heeft supporters van Feyenoord teleurgesteld met een opmerking over de stad Rotterdam.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen