De Feyenoord-fans zullen het in de komende jaren in De Kuip het moeten doen met Heineken-bier. De club heeft namelijk naar buiten gebracht dat de toch al langdurige samenwerking met Heineken is verlengd tot en met seizoen 2024-2025. Zodoende zal het biermerk geschonken blijven worden in het stadion.
Dat heeft Feyenoord woensdag bekend gemaakt. "Feyenoord staat bekend om de zeer trouwe aanhang en we zijn heel blij dat we een brouwer van formaat als Heineken ook daartoe kunnen rekenen", licht Feyenoords commercieel directeur Joris van Dijk toe op de clubsite. De samenwerking met het biermerk duurt al 27 jaar voort en zal dus ook de komende jaren worden gecontinueerd.
Ook met de dochteronderneming van Heineken wordt de samenwerking verlengd, waardoor ook merken zoals Pepsi, 7-Up, Sisi en Sourcy te koop blijven in De Kuip. Heineken zegt veel waarde te hechten aan de samenwerking die het met de voetbalwereld heeft. "Je komt ons tegen in talloze stadions en langs de velden in de Champions League, Europa League, Eredivisie en bij de KNVB Beker", aldus Heinekens' algemeen directeur Hans Böhm, die stelt dat de band met Feyenoord ook goed is.
"Dat laatste blijkt ook uit het feit dat we de samenwerking juist in deze moeilijke tijd verlengen", weet hij. Dat Feyenoord en Heineken aan elkaar verbonden zijn, is geen toeval: het bedrijf Heineken heeft namelijk Rotterdamse roots.
Feyenoord 🍻 @Heineken_NL
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) May 5, 2021
Contract opengebroken en verlengd:
📑 ↝ 𝟐𝟎𝟐𝟒-𝟐𝟎𝟐𝟓
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen