VVV-Venlo heeft een nieuwe naamgever van het eigen stadion. Seacon doet een stapje opzij voor Covebo. Vanaf vandaag (maandag) heet De Koel de komende 2,5 jaar officieel Covebo Stadion De Koel', zo heeft VVV-Venlo op de nieuwjaarsreceptie bekendgemaakt.
Seacon, het bedrijf van VVV's oud-voorzitter Hai Berden, blijft aan als hoofdsponsor. "Vanaf 2007 fungeert Seacon Logistics als hoofdsponsor en drie jaar eerder als stadionnaamgever van onze club. Elf jaar hoofdsponsorschap maak je niet vaak meer mee in betaald voetballand en het einde van onze samenwerking is nog lang niet in zicht", aldus VVV-directeur Marco Bogers in zijn nieuwjaarsspeech.
Japanse spelersmarkt
Bogers vertelde ook dat VVV zich weer oriënteert op de Japanse spelersmarkt. "En hebben als doel gesteld om komend seizoen een high potential Japanse speler naar VVV-Venlo te halen. Dit is in basis niet eenvoudig omdat deze Japanse markt inmiddels door veel voetballanden is ontdekt, anders dan de periode toen Keisuke Honda en Maya Yoshida naar onze club kwamen. Gelukkig beschikken we er over een goed netwerk en onze antennes staan inmiddels uit."
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen