PSV heeft met GoodHabitz een rugsponsor voor het komende seizoen gevonden. Het Eindhovense bedrijf, opgericht in 2011, richt zich op de markt voor online cursussen en wil via PSV haar (internationale) naamsbekendheid vergroten.
"Een bedrijf dat net als Philips in Eindhoven kleinschalig is gestart en daarna hard gegroeid is", zegt commercieel directeur Frans Janssen van PSV tegen het Eindhovens Dagblad over GoodHabitz. "De ambities zijn groot en bij GoodHabitz en ons is er het geloof dat PSV daarin een rol kan spelen. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen waar te maken. De samenwerking past perfect bij onze strategie om een belangrijke rol te spelen binnen deze economisch sterke regio."
Na één jaar rugsponsoring blijft GoodHabitz nog zeker drie jaar als partner aan PSV verbonden. Per medio 2019 verhuist energiedirect.nl van de borst naar de rug van het shirt van de Eredivisie-koploper. Wie energiedirect.nl dan opvolgt als hoofdsponsor van PSV is nog niet bekend.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen