Roda JC heeft met Mascot Workware een nieuwe hoofdsponsor aan de haak geslagen. De Limburgers melden dat het bedrijf de komende twee seizoenen een prominent plek op het geel-zwarte tenue van de club zal krijgen. Daarnaast is de intentie uitgesproken om langer met elkaar door te gaan. Het is niet duidelijk wat Mascot Workware betaalt om op het shirt te mogen staan.
"Wij zijn enorm blij dat we dankzij de juiste samenwerking tussen Roda JC en Lagardère Sports een partij met een internationaal merk, bereik en uitstraling aan ons kunnen binden als hoofdsponsor", vertelt commercieel directeur Nick Janssen. "Wij zijn ervan overtuigd dat dit partnership voor beide partijen het juiste rendement gaat opleveren."
De bekendmaking van de samenwerking tussen het Deense bedrijf - dat werkkleding en veiligheidsschoenen ontwikkelt, produceert en exporteert - en Roda JC komt daags nadat de club een nieuwe hoofdtrainer aanstelde. Donderdag werd de belangrijkste functie rondom het eerste elftal officieel toebedeeld aan Robert Molenaar.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen