In navolging van Ajax en PSV heeft ook de laatste club uit de traditionele top-drie van Nederland haar nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Regerend kampioen Feyenoord heeft het tricot voor het volgende seizoen bekendgemaakt.
Feyenoord wordt nog steeds gesponsord door kledingleverancier Adidas, maar heeft Opel niet meer als naamgevende sponsor op de voorkant van het shirt staan. Het automerk is vervangen door Qurrent, dat groene energie levert. De grootste veranderingen op het nieuwe thuisshirt zijn de rode en witte banden aan de mouwen, de witte strepen op de schouders en de ronde hals. Het nieuwe tricot werd door Feyenoord als een winactie uitgedeeld in alle twaalf provincies, waar oud-Feyenoorders als Regi Blinker, Peter Houtman en Rinus Israel deze shirts uitdeelden.
Feyenoord begint het nieuwe seizoen op zondag 13 augustus met een thuiswedstrijd tegen FC Twente. Op zaterdag 8 juli staat het eerste oefenduel van de voorbereiding gepland: FC Lisse-uit.
Foto: Feyenoord
NIEUWS | Feyenoord en adidas presenteren: het nieuwe thuisshirt voor seizoen 2017-2018! 🔴⚪️#TakeMeHome #HereToCreate pic.twitter.com/GKuhFuIlqB
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) June 30, 2017
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen