Voorzitter Adriaan Visser heeft woensdagavond goed nieuws gemeld op de nieuwjaarsreceptie van PEC Zwolle. De samenwerking tussen de Zwolse eredivisionist en hoofdsponsor Molecaten is met één seizoen, tot de zomer van 2018, verlengd. In de overeenkomst tussen beide partijen is een optie voor nog een jaar opgenomen.
Het houdt in dat het logo van Molecaten ook volgend seizoen op de voorkant van het PEC Zwolle-shirt prijkt. Daar is Joost Broerse, oud-verdediger en commercieel directeur van PEC Zwolle, zeer verheugd mee. "Uit het gegeven dat Molecaten juist nu, na een sportief moeizame seizoenshelft, het contract openbreekt door de optie vervroegd te lichten spreekt veel vertrouwen", stelt Broerse op de clubwebsite.
De verlenging met de hoofdsponsor zorgt voor rust bij PEC Zwolle, dat in de tweede seizoenshelft alle zeilen moet bijzetten om lijfsbehoud in de Eredivisie te realiseren. Momenteel zijn De Blauwvingers terug te vinden op de teleurstellende zestiende plek. "De club heeft de komende vier maanden één missie: in de Eredivisie blijven!", sprak voorzitter Visser in zijn nieuwjaarsspeech.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen