Vlak voor de aftrap van de belangrijke wedstrijd tussen Heracles Almelo en FC Groningen in de play-offs om Europees voetbal heeft de Almelose thuisploeg een nieuwe hoofdsponsor gepresenteerd. De naam van schoonmaakorganisatie Asito is de komende vijf seizoenen de hoofdsponsor van de Heraclieden.
Commercieel directeur van Heracles Almelo Rob Toussaint denkt dat Heracles door de samenwerking met Asito een nieuwe stap kan zetten in haar ontwikkeling. "Met Asito als nieuwe hoofdsponsor zijn we als club in staat de komende vijf jaar verdere stappen te zetten. Er spreekt vertrouwen uit de lange termijn van onze samenwerking, die zowel Asito als Heracles Almelo prachtige kansen biedt."
De vorige jaren waren TenCate en GreenFields als belangrijke sponsors verbonden aan Heracles. "Met TenCate en GreenFields als betrokken en trouwe hoofdsponsor hebben we in de afgelopen dertien jaar een groei doorgemaakt van een Eerste Divisieclub naar een Eredivisieclub", aldus voorzitter Jan Smit. "Daar zijn wij hen enorm erkentelijk voor. In de afgelopen dertien seizoenen hebben wij een unieke en nauwe samenwerking met elkaar gedeeld."
Tegen Groningen speelt Heracles al met de naam van Asito op het shirt.
De nieuwe hoofdsponsor is @asito! Al tientallen jaren verbonden aan Heracles Almelo, een vertrouwd gezicht. #herasi pic.twitter.com/6sBBLSBz7J
— Heracles Almelo (@HeraclesAlmelo) May 15, 2016
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen