NAC Breda moet op zoek naar nieuwe shirtsponsoren. Zowel Into Telecom (borst) als Goodmorning (rug) heeft aangegeven na het lopende seizoen afstand te doen van het tricot van de Brabantse eredivisionist.
"Wij vertrouwen erop dat we een goede opvolger voor beide posities binnenhalen en dat de nieuwe partijen net zo begaan zijn met NAC als hun voorgangers", reageert NAC-directeur Justin Goetzee op de clubwebsite. "Het is prettig om zo ruim voor het aflopen van het contract te worden geïnformeerd. NAC heeft inmiddels een wervingsplan gemaakt en de club gaat op zeer korte termijn actief op zoek."
Het logo van Into Telecom prijkt sinds de zomer van 2012 op het shirt van NAC. Het telecombedrijf had meteen de intentie om na drie jaar te stoppen als shirtsponsor. Into Telecom blijft in de komende jaren wel als sponsor aan NAC verbonden. Of - en zo ja in welke vorm - NAC en Goodmorning, eveneens sinds medio 2012 op het tenue van de Bredase club, met elkaar blijven samenwerken wordt momenteel besproken.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen